CZEŚĆ, BARDZO MIŁO MI CIĘ POZNAĆ!

Na tę stronę mogły zaprowadzić Cię różne powody. Może masz dosyć oczekiwania. Na piątek, na wakacje, na rozpoczęcie życia, którym chciałoby się żyć. Może czujesz, że potrzebujesz zmiany, ale nie wiesz, od czego zacząć. Może presja otoczenia zaczyna Ci ciążyć i chcesz zacząć dbać o swoje dobro. Powiem jedno: jesteś w dobrym miejscu!

Nazywam się Joanna Dąbek i jestem specjalistką z zakresu zarządzania czasem i organizacji pracy.

Wierzę, że to małe zmiany i drobne działania, sumując się, dają spektakularne efekty. Nie zobaczysz ich od razu, za to rezultaty zostaną z Tobą na długo. Doświadczenie w pracy (w obsłudze klienta, na stanowisku kierowniczym oraz w dziale HR) pozwoliło mi lepiej zrozumieć ludzkie potrzeby i mechanizmy kierujące nami każdego dnia, a godziny spędzone na poszukiwaniu informacji na temat produktywności nie poszły na marne. Z klientami pracuję zawsze metodą małych kroków. Bez drastycznych ograniczeń ani podniosłych aktów dobrej woli. Z przyjemnością pokażę Ci jak zarządzać czasem - w życiu prywatnym i zawodowym.

Ogromną część mojej działalności dedykuję kobietom przedsiębiorczym, prowadzącym własne firmy, jak i tym wspinającym się po szczeblach kariery. Wierzę, że należy pracować aby żyć, nie odwrotnie. Jeśli chcesz odzyskać swój czas wolny, jednocześnie rozwijając się zawodowo, trafiłaś na odpowiednią osobę!

Rozmowy ze mną:

Prywatnie staram się drobnymi krokami zmierzać do bardziej zrównoważonego trybu życia. Te wartości chcę również przekazywać poprzez działania mojej marki – np. wasze przesyłki pakowane są bez użycia plastiku, a w każdy piątek (#piąteko) wysyłam newsletter dedykowany etycznym i ekologicznym działaniom.